Regulamin określa warunki i zasady wykonania usługi przewozu osób przez
www.transfermix.pl , zwanym dalej „Usługodawcą”, usług zlecanych przez
Klienta, zwanego dalej „Klientem”
Serwis internetowy www.transfermix.pl jest administrowany i należą do
firmy : Portafortuna Travelmix.pl Sp. z o.o. z siedzibą w 35-959 Rzeszów
, ul. Grunwaldzka 19/205 NIP: 5170403768 REGON: 385034532 Wpisaną do
rejestru : Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem : 0000818130 prowadzony przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego posiadający kapitał zakładowy : 5000 PLN.
Wchodząc, przeszukując oraz korzystając z naszej strony internetowej
i/lub dokonując rezerwacji potwierdzają Państwo, że przeczytali ,
zrozumieli i zaakceptowali poniższe warunki i postanowienia włącznie z
oświadczeniem o ochronie prywatności.
Treść strony internetowej naszego serwisu jest przeznaczona dla osób
pełnoletnich . Musisz mieć skończone 18 lat aby móc rezerwować nasze
usługi.
Dla prawidłowego wykonania usługi Klient podaje Usługodawcy
Imię i nazwisko
datę wykonania usługi, godzinę podstawienia samochodu
miejsce podstawienia samochodu, miejsce docelowe przejazdu
ilość osób do przewiezienia
swój adres e-mail
swój numer telefonu
inne ważne informacje potrzebne do należytego wykonania usługi
Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do
realizacji usługi, a ich brak uniemożliwia jej wykonanie. Składając
zlecenie usługi Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych
osobowych w celu i w zakresie potrzebnym do wykonania przez Usługodawcę
zlecenia usługi.
WARUNKI PRZEWOZU
Złożone zamówienie wymaga potwierdzenia przez pracownika Usługodawcy.
Potwierdzenie zostanie przesłane drogą e-mail na adres wskazany w
zgłoszeniu lub SMS przesłany na numer telefonu Klienta.
Zawarcie umowy następuje w momencie wpłaty ustalonej kwoty za usługę w
sposób wskazany w potwierdzeniu przesłanym przez Usługodawcę .
Każdy Klient ma prawo do bezpłatnego przewozu bagażu w ilości określonej
przepisami linii lotniczych (bagaż zasadniczy + bagaż podręczny).
Istnieje możliwość przewozu bagażu dodatkowego i sprzętu sportowego za
dodatkową opłatą po wcześniejszym ustaleniu z przewoźnikiem. Przewóz
wózka dziecięcego lub inwalidzkiego jest bezpłatny, po uprzednim
zgłoszeniu. Sprzęt narciarski i turystyczny musi być zapakowany do
przeznaczonych w tym celu opakowań, tak by nie zagrażały bezpieczeństwu
pasażerów jak i nie powodowały uszkodzeń pojazdu.
Dzieci do 12 lat mogą korzystać z transferu tylko pod opieką osób
dorosłych, osoby od 13-18 lat mogą podróżować samodzielnie pod warunkiem
posiadania pisemnego upoważnienia wystawionego przez rodzica lub
pełnoletniego opiekuna.
Każde auto posiada ubezpieczenie pasażerów od NNW podczas przejazdu,
lecz nie odpowiada za szkody powstałe poza pojazdem. Usługodawca nie
ponosi odpowiedzialności za bagaż.
Spożywanie alkoholu oraz palenie tytoniu w pojazdach jest zabronione.
Usługodawca ma prawo odmówić przewozu lub nie dopuścić do zajęcia
miejsca w pojeździe w przypadku gdy Klient:
nie przestrzega regulaminu przewozu,
znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
Usługodawca nie odpowiada za szkody lub opóźnienia wynikające:
z błędnych lub niepełnych informacji przesłanych w zamówieniu usługi
z zakłóceń w ruchu drogowym, kontroli drogowych, złych warunków
atmosferycznych, spóźnienia klientów lub innych zdarzeń losowych.
Marka, model, typ, i kolor pojazdu może różnić się od tego na zdjęciach
internetowych.
PŁATNOŚCI
Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w wysokości i zgodnie z
informacja zawartą w potwierdzeniu wykonania usługi przesłanej przez
Usługodawcę .
Płatności Klient może dokonać w sposób wskazany przez Usługodawcę:
płatność za pośrednictwem przesłanego linku do płatności online w
oparciu o system płatności operatora zewnętrznego
płatność bezpośrednio na konto bankowe Usługodawcy
płatność karta płatniczą lub gotówka bezpośrednio u kierowcy przed
wykonaniem usługi
Usługodawca nie przechowuje ani nie przetwarza danych kart płatniczych.
Jeżeli nie ustalono inaczej to na wszystkie płatności klient otrzymuje
rachunek od kierowcy, lub po uprzednim zgłoszeniu w czasie rezerwacji
fakturę przesłaną pocztą elektroniczną.
REKLAMACJE
Klient ma prawo do reklamacji w terminie do 14 dni po wykonaniu usługi.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej
otrzymania.
Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: transfery@travelmix.pl lub
drogą listową na adres Usługodawcy.
ANULACJA ZAMÓWIENIA
Klient ma prawo do anulowania zamówienia w dowolnym momencie, pod
warunkiem że realizacja usługi nie została rozpoczęta
Anulacja zamówienia musi zostać dokonana drogą e-mail na adres
Usługodawcy
Realizacja usługi następuje w momencie podjęcia czynności zmierzających
do wykonania zamówionej usługi np. wyjazd samochodu z miejsca bazowania
INFORMACJE KOŃCOWE
Usługodawca nie odpowiada ze szkody wyrządzone przez inne osoby, warunki
atmosferyczne i kradzieże.
Usługodawca zobowiązuje się do zachowania należytej staranności
związanej z jakością świadczonych usług.
Poniższe warunki i postanowienia , jak również dostarczone przez nas
usługi podlegają regulacjom prawnym obowiązującym w Polsce . Wszystkie
spory wynikające z poniższych ogólnych warunków i postanowień , jak
również w związku z dostarczonymi przez nas usługami będą rozstrzygane
wyłącznie przez odpowiedni sąd w Polsce .
pliki Cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Polityka Prywatności