OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI USŁUG PRZEWOZU OSÓB

  1. INFORMACJE OGÓLNE
    1. Regulamin określa warunki i zasady wykonania usługi przewozu osób przez www.transfermix.pl , zwanym dalej „Usługodawcą”, usług zlecanych przez Klienta, zwanego dalej „Klientem”
    2. Serwis internetowy www.transfermix.pl jest administrowany i należą do firmy : Portafortuna Travelmix.pl Sp. z o.o. z siedzibą w 35-959 Rzeszów , ul. Grunwaldzka 19/205 NIP: 5170403768 REGON: 385034532 Wpisaną do rejestru : Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem : 0000818130 prowadzony przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego posiadający kapitał zakładowy : 5000 PLN.
    3. Wchodząc, przeszukując oraz korzystając z naszej strony internetowej i/lub dokonując rezerwacji potwierdzają Państwo, że przeczytali , zrozumieli i zaakceptowali poniższe warunki i postanowienia włącznie z oświadczeniem o ochronie prywatności.
    4. Treść strony internetowej naszego serwisu jest przeznaczona dla osób pełnoletnich . Musisz mieć skończone 18 lat aby móc rezerwować nasze usługi.
  2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
    1. Klient może złożyć zamówienie poprzez
    2. Dla prawidłowego wykonania usługi Klient podaje Usługodawcy
      • Imię i nazwisko
      • datę wykonania usługi, godzinę podstawienia samochodu
      • miejsce podstawienia samochodu, miejsce docelowe przejazdu
      • ilość osób do przewiezienia
      • swój adres e-mail
      • swój numer telefonu
      • inne ważne informacje potrzebne do należytego wykonania usługi
    3. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi, a ich brak uniemożliwia jej wykonanie. Składając zlecenie usługi Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym do wykonania przez Usługodawcę zlecenia usługi.
  3. WARUNKI PRZEWOZU
    1. Złożone zamówienie wymaga potwierdzenia przez pracownika Usługodawcy.
    2. Potwierdzenie zostanie przesłane drogą e-mail na adres wskazany w zgłoszeniu lub SMS przesłany na numer telefonu Klienta.
    3. Zawarcie umowy następuje w momencie wpłaty ustalonej kwoty za usługę w sposób wskazany w potwierdzeniu przesłanym przez Usługodawcę .
    4. Każdy Klient ma prawo do bezpłatnego przewozu bagażu w ilości określonej przepisami linii lotniczych (bagaż zasadniczy + bagaż podręczny). Istnieje możliwość przewozu bagażu dodatkowego i sprzętu sportowego za dodatkową opłatą po wcześniejszym ustaleniu z przewoźnikiem. Przewóz wózka dziecięcego lub inwalidzkiego jest bezpłatny, po uprzednim zgłoszeniu. Sprzęt narciarski i turystyczny musi być zapakowany do przeznaczonych w tym celu opakowań, tak by nie zagrażały bezpieczeństwu pasażerów jak i nie powodowały uszkodzeń pojazdu.
    5. Dzieci do 12 lat mogą korzystać z transferu tylko pod opieką osób dorosłych, osoby od 13-18 lat mogą podróżować samodzielnie pod warunkiem posiadania pisemnego upoważnienia wystawionego przez rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
    6. Każde auto posiada ubezpieczenie pasażerów od NNW podczas przejazdu, lecz nie odpowiada za szkody powstałe poza pojazdem. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za bagaż.
    7. Spożywanie alkoholu oraz palenie tytoniu w pojazdach jest zabronione.
    8. Usługodawca ma prawo odmówić przewozu lub nie dopuścić do zajęcia miejsca w pojeździe w przypadku gdy Klient:
      • nie przestrzega regulaminu przewozu,
      • znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
    9. Usługodawca nie odpowiada za szkody lub opóźnienia wynikające:
      • z błędnych lub niepełnych informacji przesłanych w zamówieniu usługi
      • z zakłóceń w ruchu drogowym, kontroli drogowych, złych warunków atmosferycznych, spóźnienia klientów lub innych zdarzeń losowych.
    10. Marka, model, typ, i kolor pojazdu może różnić się od tego na zdjęciach internetowych.
  4. PŁATNOŚCI
    1. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w wysokości i zgodnie z informacja zawartą w potwierdzeniu wykonania usługi przesłanej przez Usługodawcę .
    2. Płatności Klient może dokonać w sposób wskazany przez Usługodawcę:
      • płatność za pośrednictwem przesłanego linku do płatności online w oparciu o system płatności operatora zewnętrznego
      • płatność bezpośrednio na konto bankowe Usługodawcy
      • płatność karta płatniczą lub gotówka bezpośrednio u kierowcy przed wykonaniem usługi
    3. Usługodawca nie przechowuje ani nie przetwarza danych kart płatniczych.
    4. Jeżeli nie ustalono inaczej to na wszystkie płatności klient otrzymuje rachunek od kierowcy, lub po uprzednim zgłoszeniu w czasie rezerwacji fakturę przesłaną pocztą elektroniczną.
  5. REKLAMACJE
    1. Klient ma prawo do reklamacji w terminie do 14 dni po wykonaniu usługi.
    2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania.
    3. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: transfery@travelmix.pl lub drogą listową na adres Usługodawcy.
  6. ANULACJA ZAMÓWIENIA
    1. Klient ma prawo do anulowania zamówienia w dowolnym momencie, pod warunkiem że realizacja usługi nie została rozpoczęta
    2. Anulacja zamówienia musi zostać dokonana drogą e-mail na adres Usługodawcy
    3. Realizacja usługi następuje w momencie podjęcia czynności zmierzających do wykonania zamówionej usługi np. wyjazd samochodu z miejsca bazowania
  7. INFORMACJE KOŃCOWE
    1. Usługodawca nie odpowiada ze szkody wyrządzone przez inne osoby, warunki atmosferyczne i kradzieże.
    2. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania należytej staranności związanej z jakością świadczonych usług.
    3. Poniższe warunki i postanowienia , jak również dostarczone przez nas usługi podlegają regulacjom prawnym obowiązującym w Polsce . Wszystkie spory wynikające z poniższych ogólnych warunków i postanowień , jak również w związku z dostarczonymi przez nas usługami będą rozstrzygane wyłącznie przez odpowiedni sąd w Polsce .